dr n. hum. Anna Steinhagen

Psycholog, Certyfikowany Psychoterapeuta Poznawczo-Behawioralny

Poznaj mnie

Jestem psychologiem, pedagogiem i psychoterapeutą (certyfikat nr 156), specjalistą z zakresu psychoterapii dzieci i młodzieży, doktorem nauk humanistycznych. Studiowałam na Uniwersytecie Warszawskim pedagogikę oraz psychologię. Ukończyłam szkolenie z zakresu psychoterapii poznawczo – behawioralnej, prowadzonego przez CBT w Warszawie, rekomendowane przez Polskie Towarzystwo Terapii Poznawczej i Behawioralnej, którego jestem członkiem.

Specjalizacje

  • Terapia dorosłych
  • Terapia młodzieży
  • Terapia młodzieży (od 12 r.ż)
  • Smutek
  • Lęk
  • Depresja
  • Problemy emocjonalne
  • Problemy w relacjach
  • Samotność
  • Konsultacje rodzicielskie
  • Stres
  • Rozwój osobisty
  • Kryzysy
  • Trauma
  • Prokrastynacja
230 zł / 57 € / godzina

Umów wizytę

Jestem psychologiem, pedagogiem i psychoterapeutą (certyfikat nr 156), specjalistą z zakresu psychoterapii dzieci i młodzieży, doktorem nauk humanistycznych. Studiowałam na Uniwersytecie Warszawskim pedagogikę oraz psychologię. Ukończyłam szkolenie z zakresu psychoterapii poznawczo – behawioralnej, prowadzonego przez CBT w Warszawie, rekomendowane przez Polskie Towarzystwo Terapii Poznawczej i Behawioralnej, którego jestem członkiem. Od roku 2010 jestem psychoterapeutą w Poradni Pedagogiczno - Psychologicznej, pracuję także prywatnie. Najczęściej pomagam dzieciom, młodzieży   i młodym dorosłym z zaburzeniami lękowymi i zaburzeniami nastroju, prowadzę poradnictwo wychowawcze, zajmuję się także uczniami odmawiającymi chodzenia do szkoły.  Pracuję przede wszystkim metodami terapii poznawczo – behawioralnej z elementami trzeciej fali. Cały czas doskonalę swoje umiejętności psychoterapeutyczne uczestnicząc w superwizji i biorąc udział w licznych konferencjach i szkoleniach.

Jestem wieloletnim wykładowcą akademickim, autorem publikacji z zakresu szeroko pojętego zdrowia psychicznego i sytuacji szkolnej uczniów z trudnościami emocjonalnymi i psychicznymi.  Bardzo interesuje mnie zarówno ze strony teoretycznej, badawczej i praktycznej zjawisko odmowy chodzenia do szkoły, czyli sytuacji, w której dziecko przezywa silny dyskomfort w momencie wyjścia do szkoły, bycia w szkole (najczęściej unika chodzenia), a rodzice czują się bezradni. Pomoc w takiej sytuacji często wymaga zarówno pracy z dzieckiem, jak i z rodzicami, a niekiedy także wsparcia pracowników szkoły.  Im szybciej zaczniemy działać, tym większa jest szansa na powrót ucznia do szkoły, dla tego najlepiej jest, jeśli rodzice bardzo szybko szukają pomocy, od razu po jednym, dwóch dniach pozostania przez dziecko w domu.  Zapraszam do szybkiego kontaktu.

Call Now Button